fredag 30 december 2011

Låt oss vara lyckliga..

Ingen kan ändra på det - det bästa som hänt i mitt liv. Det är ni killar.

Idag - killarna sitter & spela Fifa medan jag nästan håller på att explodera av energi.
Jag -ibland ångrar jag att jag umgås mera med killar än tjejer!''
Louis - Vafan säger du?'' (brottar ner mig)
Jag - (ler stort) ''jag tar tillbaka det!''
Louis ska precis börja spela igen!
Jag - ''TÄNK INTE ENS PÅ DET!''

We don't have the power but we never say never. Forever young I wanna be.. LALALLALA :D
Imorgon är det Nyår.. Hoppas vi överlever, det kommer bli att förutom lugnt.
älskar er så att det gör ont...

Om vi någon gång skils åt kommer jag gråta ihjäl mig - det får bara inte hända. Ni är hela mitt liv, det är ni som ger mig kraften att kämpa & uppnå mina drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar