lördag 24 december 2011

GOD JUL DÅRRÅ

GOD JUL ♥ kände mig tvingad till att önska alla det eftersom alla andra skriver ' Åh det är Julafton ' & jag säger ' va? nej är det? ' haha inget elakt menat klart man ska önska alla God Jul :-D men om inte Facebook informerat om att kanske jag hade glömt? who knows, inte Santa Claus ivarjefall x')


Julen firas med familj,släkt och min tönts familj och släkt som dom förgående tre åren. Bäst varje gång, älskar min underbara kille över allt annat på denna jorden. (och mina underbara vänner, glömmer er aldrig - jag är så duktig) men vi ska snart dra ut och gå en runda bara vi två så, pusspuss. Töntens kompisar kom även förbi nu, så vi drar ut en runda med dom och hälsar nog God Jul till bröderna och Nicky med innan släkten kommer.


TIFF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar