torsdag 1 december 2011

Tiffany är duktig.

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt 
riktigt kär i ? EN!
vad tycker du om kärlek? vill du verkligen veta det? huh.. Har nog inte upplevt den dåliga sidan av att ännu :p
när kramade du någon sist? nyss !
kramade du någon speciell person?Harry är la speciell?
har du svårt för att bli kär? Ohjaa! fattar inte hur pojken min klarade av det liksom... omg.
när kysste/hånglade du med någon sist? igår, buhu längesen ju.
ångrar du det? Jaa! han hade inte borstat sina tänder... Neeesh, skojja bara.... Han hade borstat dom.
när fick du senast en komplimang? uhm, ''ditt hår luktar cocos... jag gillar cocos.'' alá Harry xD
har du hånglat med någon av samma kön? nej 

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös?  nej, men skulle gärna pröööva på det.
playat? never !
hånglat med fler än 50 pers? faktiskt inte.
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jag är inte fri så noooo.
gjort något riktigt dumt? om jag har ! :D
gjort något du verkligen ångrar? njaa, hihi lärt mig viktiga saker va det så..  kanske bara lite (aa'
åkt ambulans? OM JAG HAR!
gjort något olagligt? om jag har...
blivit polisanmäld ? nej, det tror jag inte ! :)
blivit stoppad av polisen? ja... inte lätt att både vara snygg och smart.
varit på polisförhör? nej.. höhö.
slagit ner någon? om jag har... höhö ;)
skämts över dig själv? haha, nej jag har lärt att leva med mig själv... ;)
tagit droger? märks inte det?
blivit "utnyttjad"? jaa! och det var kul :D
gråtit inför någon du tycker om?tänk för att lilla Tiffany faktiskt gjort detta :(
misshandlat någon? mig själv mohahah
umgåts med folk som sysslat med droger?  alla mina vänner går på droger.. neeesh skojja tihihi!
haft sex när du inte ville? en gång slog jag en 6 på tärningen men jag ville ha en 8...

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? Harry  :D
såg dig gråta? Niall...
fick dig att gråta? Niall, för att han var ledsen då blev jag med ledsen :(
du delade en cigg med? jag delar nte ut min cigg.. grr ! jag röker inte ens mohaha.
du gick på bio med? alla 10 gangsters
du var tillsammans med? är tsm med min tönt :D<3
du saknade? Jaaakie :'(
sa att den älskade dig? min tönt (a)


Fullständigt namn? - pippi rullgadina krusmunta ... dotter ngt? :)

Vart bor du? i sverige, än så länge :)
Bor tillsammans med? -  mina gosedjur.. och familj!
Husdjur? - ja :)<3
När är du född? - 1995 - vi blev försökskaniner...
När ska du sova ikväll? - jag sover inte, jag är en vampyr.
Duschat idag? - nej, duschar på kvällen när jag är skitig höhö.
Pussat någon idag? - på kinden ja!
Vad har du ätit? - bränd kladdkaka.
Dagens klädsel? -  rutiga pyjamasbyxor och en randig tröja... fashion week u know.
Dagens bästa? Harrys och min humor !
Dagens sämsta? att jag är sjuk.. jao.
Dagens roligaste? - Harry helt klart.
Har du många vänner? - jadå tillräkligt
Hur många har du kysst? -  EN !
Hur många har varit otrogna mot dig? -MEN HALLÅ DET ÄR TIFFANY VI PRATAR OM HÄR. DEN DAGEN NÅGON ÄR OTROGEN EMOT MIG FLYGER NICKY RUNT PÅ EN ROSA ELEFANT SOM HON DÖPT TILL FRIDOLF.
Har du pojk-/flickvän? - jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... :)
Vem pratade du med i telefon senast? - Jaaakie <3
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jaaaakie ''Vad får du alla ideér ifrån? testar du det så dör du.. sjuka jävel... <3 '' huh, vill ni ha en förklaring?
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - ja ja ja ja
Ångrat något? - nej, ångrar inte saker hoho.
Ljugit? - ja (a) little bad guurl.
Svikit någon? - självklart inte.
Gråtit? - både och av glädje och sorg xD
Skrattat? - Hela tiden :P
slagits? ohhja

9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - alla 10
vem är den roligaste av dina vänner? - alla 10
vem är snyggast av dina vänner? - alla 10
vem är den du helst har filmkväll med? - om jag måste välja... Liam för han är mysig.
vem står dig närmast? - alla 10. går verkligen inte välja, förlåt för att detta blev tråkigt.
vem har du känt allra längst och fortfarande känner? - mamma, haha
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - .........
vem är din senaste kompis? - va vadå? vem som är senast? NICKY KOMMER ALLTID SENT!

KÄRLEK

Är du kär just nu?  tihi j (A)
I vem? min pöjk
Har du ett förhållande? - aoooo
Har du kysst någon idag? - nej :(
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - ja det har jag :D
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej, faller mig inte i smaken
Är du romantisk? - så långt ifrån mana kan komma.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Asså, det här är svårt. Jag fick låna honom men lämnade aldrig tbx hnm hehe. bad gurl igen.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - det är min tönt, mins ej vad han heter? :(
Hur länge höll det? - vi har vart ihop i tre år jag och min tönt. och det kommer hålla hela livet ut.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - om jag inte hade min tönt skulle jag vara singel. för är ingen förhållande människa men kunde inte motstå honom. HAHA, är fast hela livet nu. Bra Tiff. ;)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - neeesh :)
Är du en bra pojk/flickvän? -  fråga tönten, men jag tror han är ganska nöjd.
Hur många har du varit kär i iår? - en haha.
Vem sov du senast bredvid ? - harry ;)
När fick du din första kyss? -  för 3 år sedan.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?  - 17 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar