lördag 3 december 2011

Våran morgon.

Tiffany skriver ;
Vi somnade vid tre tiden igår. Inatt vaknade vi dock inte av att Louis låg över alla som förra gången, haha. Jag vaknade av att alla började sjunga, skrika och Niall spelade gitarr. Fan vad rädd jag blev, bara för att jag är morgontröttast haha. Men det var vid tio tiden ungefär. När jag sedan vaknar och går ner till alla andra står Nicky,Zayn & Jake och lagar tacos till frukost! fett gott :-D 
Så nu har vi käkat, ätit massa godis kollat Disney Channel och kollat igenom gamla bilder.


Vi har tagit massa ego piiics med Liams mobil så bilder kommer snart. Idag ska vi tvinga killarna med till stallet och efter det THAI MAT ! :D


Hihi har fångat två bilder när dom sover. Enjoy.
Zayn
söta harry

& bara för att jag tycker om denna bilden på bästa Niall ! haha







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar